Subject: FW: Tallinna-Rahu ristmik
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Nov 2024 09:51:40 +0200

From: Andres Kaskla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, November 20, 2024 2:43 PM
To: Viktor Kisseljov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Priit Sauk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Värner Lootsmann
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Tallinna-Rahu ristmik

Tere

Lp. Viktor Kisseljov

Me oleme selle ülekäigu kohta juba mitmeid kordi olnud kirjavahetuses. See
kaev on väikese mahtuvusega ja täitub iga väikese vihmaga.

Ainus lahendus on kaevu vesi juhtida toruga Valgejõe poole, nii nagu
eespool oleva kaevu vesi juhiti kohe maa-aluse toruga jõe poole.

Selleks tuleb puurimise teel rajada maa alla toru, pikkusega ca 25 meetrit
ja probleem on igaveseks lahendatud.

Kui vesi ära külmub, tekib jää ja kui inimesed seal oma luud murravad,
saab Transpordiamet suured kahjusummad.

Palun teatada võimalikult kiirelt, mida ja millal teete kaevu korda.

Lugupidamisega

Andres Kaskla

abilinnapea

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.