Subject: RE: Tervisekassa poolt tasu maksmise kord
From: "Eesti Haiglate Liit" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 17:06:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Eesti Haiglate Liidu tagasiside.

Lugupidamisega

Urmas Sule

Juhatuse esimees

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 27, 2025 2:14 PM
To: Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>; Eesti Arstide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts 
<[email-masked]>; Eesti Psühhiaatrite Selts <[email-masked]>; Eesti 
Esmatasandi Tervisekeskuste Liit <[email-masked]>
Subject: Tervisekassa poolt tasu maksmise kord

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Teie arvamusi ootame  hiljemalt 5.06.2025 e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Pealkiri: Tervisekassa poolt tasu maksmise kord

Registreerimise kuupäev: 27.05.2025

Registreerimise number: 1.2-2/36-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee