Subject: SLA Lisade A1 ja B1 muudatused 30.05.25
From: "EANS-EDHS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,Eve Härm <[email-masked]>, "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 30 May 2025 14:10:01 +0300

Tere!

Anname teada, et täiendasime aeronavigatsiooniteabe edastamise lepingu 
Lisasid A1 ja B1 PERM NOTAMi edastamise õiguste osas.

Kuivõrd PERM NOTAM on püsiva iseloomuga teave, mis muudab AIPi, siis on 
oluline, et PERM NOTAMit edastab püsiva teabe edastamise volitusega isik, 
kes on läbinud ka vastava koolituse. Eesmärk on, et AIPi muutev teave oleks 
esitatud korrektselt ja ei sisaldaks vigu.

Kehtiv leping võib eeltoodu osas mitmeti mõistetavaks jääda, mistõttu 
täiendasime lepingu Lisas B1 püsiva iseloomuga teabe määratlust ning lepingu 
Lisas A1 püsiva teabe edastaja volituse sõnastust. Samuti asendasime Lisa 
A1-s AIP grupi AKP grupiga (tulenevalt meie struktuurimuudatusest).

Manuses on uuendatud Lisa A1 (lõplik fail) ja Lisa B1 (lõplik ja nähtavate 
muudatustega fail).

Juhul kui antud muudatuse teemal tekib sisulisi küsimusi, siis nendele oskab 
kõige paremini vastata meie SLA lepinguline kontakt Tatjana Armulik.

Parimate soovidega

Margit Markus

kvaliteedispetsialist
Lennuliiklusteeninduse AS
[email-masked]
+372 671 0266