Subject: FW: Kingu 6, Lagedi, Ehitusloa taotlus nr. 2511271/25623- Nõrkvoolupaigaldise ja sideosa märkused
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 May 2026 14:08:39 +0300

From: Robert Kuusemets <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 20, 2026 3:11 PM
To: Jana Prost <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: katrinbaumann <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Aleksandr <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kingu 6, Lagedi, Ehitusloa taotlus nr. 2511271/25623- 
Nõrkvoolupaigaldise ja sideosa märkused

Tere Jana,

Vastavalt Teie poolt esitatud sidevarustuse märkuste vastustele saadan 
uuendatud sidevarustuse osa joonised ülevaatamiseks.

Nüüd võiks olla kõik eeldustlikult korras.

Kui kõik sobib koostan lõpliku digikonteineri ja anna PTV-le teada, et 
saavad teostada vajalikud toimnguid projekti lõpetamiseks.

Märkused olid siin meil sellised:

Side

1.	Kõik dimensioonide jooned kujutada pidevjoonena, et erineks avatud 
kaeviku kontuurist.

a.	Robert- Uuendasin joonetüüpe ning nüüd on dimensioonide joonetüübid 
pidevjooned.

2.	Tingmärkide loendis puudub oranži joone selgitus. Palun täiendada 
tingmärkide loendit või ühtlustada projekteeritud sidekanalisatsioon, 
multitoru 4x14/10 tingmärgiga. Tagada tehtud muudatus ka tehnovõrkude 
koondplaanil.

a.	Robert- Korrigeerisin antud jubi värvi siniseks nagu ülejäänud 
siderajatis.

3.        Kuna plaanil kujutatud projekteeritud sidetrass ei kuulu ainult 
ELASA’le, siis oleks korrektne IKÕ plaani tingmärkide selgitusest täiend 
(ELASA) ära võtta.

               Robert- IKÕ plaanil on eemaldatud sidetrassil märge, et 
"ELASA".

               Sidevarustuse IKÕ joonis nüüd viidud sidevarustuse projekti 
kataloogi.

Lugupidamisega

Robert Kuusemets

Electrical Solutions OÜ

tel. 58415680

www.electricalsolutions.ee <http://www.electricalsolutions.ee>