Subject: Rain Transport AS kemikaali käitamislubade nr OKK-36-15 ja nr OKK-18-17 kehtetuks tunnistamise otsuse edastamine
From: "Ave Jalakas" <[email-masked]>
To: "Tallinna Linnakantselei" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 May 2026 15:21:02 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud Päästeamet, Keskkonnaamet ja Tallinna Linnavalitsus

Edastame Teile teadmiseks Rain Transport AS (registrikood 10125337) 
kemikaali käitamislubade nr OKK-36-15 ja nr OKK-18-17 kehtetuks tunnistamise 
otsuse nr 1-7/26-216 (tulenevalt kemikaaliseadusest § 31).

Lugupidamisega

	 Ave Jalakas
ehitus- ja tööstusbüroo peaspetsialist
+372 5690 4703 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.