Subject: FW: Taotlus tehnovorgu-rajatise projekti kooskõlastamiseks, 18 Niitvälja-Kulna tee
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Aug 2026 15:16:35 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tamme Hardi <[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 18, 2026 3:13 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: Taotlus tehnovorgu-rajatise projekti kooskõlastamiseks, 18 
Niitvälja-Kulna tee

Tere Elliko

Suvi on selliselt möödumas, et sulle kirjutama ei ole pidanud. Nüüd ​hakkab 
nurga tagant paistma sügis ja siin ma olen.

Meile on tulnud projekteerimiseks Reelika kinnistu elektrivõrguga liitumine, 
selle hulgas  Niitvälja-Kulna tee alla kaabli paigaldamise vajadus.

Kooskõlastamise taotlus lisatud manuses.

Päikest!

Lugupidamisega

Hardi Tamme

Projektijuht

Põhja piirkond

Mobiil: +372 5174402

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Address: Mõigu 3 10112 Tallinn

Empower on nüüd Enersense.

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.