Subject: FW: Projekti kooskõlastamine. Ambuse kruusakarjääri liitumine Lümandu küla, Kohila vald, Rapla maakond
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jun 2026 15:04:14 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 17, 2026 2:57 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: FW: Projekti kooskõlastamine. Ambuse kruusakarjääri liitumine
Lümandu küla, Kohila vald, Rapla maakond

Tsau,

Palun anna märku, kas tuli läbi :).

Parimate soovidega,

Egle Ninep-Kaselt

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

From: Egle Ninep-Kaselt
Sent: Tuesday, May 26, 2026 12:01 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine. Ambuse kruusakarjääri liitumine
Lümandu küla, Kohila vald, Rapla maakond

Tsau,

Saadan parandatud failid.

Parimate soovidega,

Egle Ninep-Kaselt

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 21, 2026 8:44 AM
To: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine. Ambuse kruusakarjääri liitumine
Lümandu küla, Kohila vald, Rapla maakond

Hei

1.	Palun lisa seletuskirja ka, kus sa keskpinge õhuliini
paljasjuhtmete asendamisega toimetad, hetkel viide ainult:

„ Käesolevas projektis on lahendatud Rapla maakonnas, Kohila vallas,
Lümandu külas, Ambuse kruusakarjääri liitumine madalpingel“.

2.	Palun täienda ka siin seletuskirja, sügavus riigiteega/kraaviga
ristumisel, kaitsetorude tugevused, sh õhuliini teema.

3.	Kas Liblika (31701:001:0495) kinnisasja omaniku nõusolek olemas,
palun edasta. Kuna sa nagunii näed ette raadamise ja lähed eramaale kaabli
ning kaevikuga, siis kas sa palun nihutaksid kaevikut kaugemale, et 2m
oleks tagatud kraavi välisnõlvast ?
4.	Kas sa palun nihutaksid läbivalt kaabli piiri äärde, et kaabli ja
piiri äärde ei jääks siilakaid (nt siin saaks ka kaevikuga minna
kaugemale, nagunii toimetad eramaal ja kaabli kulgemise näidata piiri
äärest. IKÕ plaane palun ka korrigeeri.

5.	Ristmevälja jooniseid ma ei leidnud.
6.	Milline on puurimistehnoloogia, kuidas kaabel ja reservtoru
paiknevad, mitu puurimist, kivistuv segu?  Sügavus riigi teemaal 1,2m või
1,0m?

Ikka head

Elliko

From: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 6, 2026 11:28 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Projekti kooskõlastamine. Ambuse kruusakarjääri liitumine Lümandu
küla, Kohila vald, Rapla maakond

Tere,

Saadan manuses taotluse.

Parimate soovidega,

Egle Ninep-Kaselt

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.