Subject: Sergeiga suhtlus ja muud seotud asjaolud
From: "Holger Hansson" <[email-masked]>
To: "Pamela Talzi" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 May 2024 11:10:04 +0300

Tere

Toon välja mõningad aspektid, mis valgustavad tekkinud arusaamatust minu, 
Sergei ja teiste seotud osapoolte vahel.
1. Sergei on olnud kaasatud projekti infovälja algusest saadik. Ta ema 
e-mailile ([email-masked] <mailto:[email-masked]> ) on saadetud kokku 
viis kirja, kõige varasem neist 16. märtsil 2023.
Täiendavalt on Sergeiga vesteldud telefonitsi 28. märtsil 2023, 1. aprillil 
2023, 8. märtsil 2024, 28. aprillil 2024. Sekka veel ühe korra füüsiliselt 
kokku saades.
2. Varasem veesüsteem, mida kasutas Sergei ja teised ridaelamute elanikud, 
kuulub Maido Laanistele. Ühtegi lepingut ridaelamu elanike vahel ei ole ega 
ole kunagi olnud. Maido lubas elanikel sealt vett võtta, kuivõrd see 
korraldus oli lihtsalt sedasi ajalooliselt olnud.
3. Maido Laaniste on andnud telefonitsi mulle teada, et ta plaanib vana 
pumbajaama sulgeda.

Parimat
Holger Hansson