Subject: [SUSPECTED SPAM] lepingu muutmine - korduv kiri
From: "Ljudmilla Latt" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Oct 2024 13:33:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kohtla-Järve Tammiku Põhikoolil on sõlmitud leping Terviseameti laboriga (nr 
4.2-3.2/23/99), mis kehtib kuni 2027. aastani.

Vastavalt lepingule teeb Terviseameti labor kord kuus Kohtla-Järve basseini 
veest bakterioloogilisi ja keemilisi analüüse, samuti võetakse kord kuus 
proovid veevõrgust ning lisaks tehakse köögis pinnaproove.

Teie kirja kohaselt ootavad meid ees muudatused. Palume teil täpsustada, 
mida me kooli poolt tegema peaksime? Kas peame leidma uue labori ja sõlmima 
nendega uue lepingu? Või kas teie korraldate meie piirkonnas töö lepingus 
kokkulepitud tingimustel?

Lugupidamisega
Ljudmilla Latt
 <https://www.tammiku.edu.ee/>

Direktor
tel. 55599996