Subject: FW: [*Suspicious Email*] Fwd: Liiklusvälise tegevuse luba
From: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Sep 2025 12:25:00 +0300

Saatja: Siim Kompost - SR Veod <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 5. september 2025 13:03
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: [*Suspicious Email*] Fwd: Liiklusvälise tegevuse luba

Tere Jaan

Saadan taotluse ,tee sulgemiseks jaliikluse ajutilele teele suunamiseks, 
liiklusvälise tegevuse loa saamiseks Kuusalu vald, Kiiu alev Mõisa teel 
periood 15-20.09.25

Lugupidamisega

Siim Kompost

SR Veod OÜ

+372 5055 309

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.srveod.ee <http://www.srveod.ee>

---------- Forwarded message ---------
From: Siim Kompost - SR Veod <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Fri, 5 Sept 2025 at 12:43
Subject: Liiklusvälise tegevuse luba
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere

Saadan taotluse liiklusvälise tegevuse loa saamiseks Kuusalu vald, Kiiu alev 
Mõisa teel.

Lugupidamisega

Siim Kompost

SR Veod OÜ

+372 5055 309

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.srveod.ee <http://www.srveod.ee>