Subject: AS Tallinna Sadam pöördumine seoses Tammekaevu ja Tongrite kinnistu mahasõiduga
From: "Martti Peetsalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Sep 2025 13:53:55 +0300

Lp Herkki Rõõm!

Pöördun Teie poole aktsiaseltsi TALLINNA SADAM lepingulise esindajana 
päringuga seoses Tammekaevu ja Tongrite kinnisasjal asuva mahasõiduga 
riigiteelt nr 21101.

Päring on lisatud e-kirjale ning täiendavate küsimuste korral palun minuga 
ühendust võtta.

  <https://tegos.legal/wp-content/uploads/2025/06/TEGOS_Logo.png>

Martti

Peetsalu

Partner, vandeadvokaat

Liivalaia 36

,

10132

Tallinn

,

Eesti

+372 5554 4530

|

+372 626 4300

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://tegos.legal/> tegos.legal

TGS Baltic on nüüd TEGOS

​​Advokaadibüroo TEGOS AS on äritegevuse nõustamisele spetsialiseerunud 
advokaadibüroo Baltikumis. Meie Eesti, Läti ja Leedu kontoris töötab üle 200 
advokaadi.

Konfidentsiaalsusteade. Käesolev e-kiri ja selle manus(ed) on mõeldud üksnes 
e-kirja adressaadile. E-kiri võib sisaldada teavet, mis on privilegeeritud, 
konfidentsiaalne ja/või ei kuulu vastavalt kehtivale seadusele 
avalikustamisele. Kui Te ei ole käesoleva e-kirja adressaadiks või olete 
saanud e-kirja ekslikult, teavitame Teid, et igasugune e-kirjas oleva 
informatsiooni avaldamine, kopeerimine, levitamine on rangelt keelatud ning 
võib olla ebaseaduslik. Sellisel juhul palume Teil viivitamatult teavitada 
saatjat ja kustutada see e-kiri ning manused oma süsteemist. Täname.