Subject: DP Raasiku hariduslinnak ja keskus - töörühma liige TRAM-ist
From: "Krista Erg-Scacchetti" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Mar 2023 11:21:38 +0200

Tere!

Moodustame töörühma Raasiku aleviku hariduslinnaku ja keskala
detailplaneeringu koostamiseks. Planeeringuala on ca 25 ha ja seda läbib
mitu Transpordiameti haldusalas olevat teed. Kavandame tänavavõrgu ja
liikluskorralduse muutmist. Seega oleksime tänulikud, kui meie töögrupis
oleks ka üks Transpordiameti esindaja. Arvan, et see aitaks kiiremini
kõigile osapooltele sobivaid lahendusi leida ja vähendaks hilisemate
vaidluste riski. Töögrupi kohtumised toimuksid põhiliselt Raasiku alevikus
kohapeal aga mõnikord ka interneti vahendusel. Eriti hea oleks, kui
esindaja oleks tuttav kohalike oludega. Näiteks on varasemast meelde
jäänud Elle Tamme nimi.

Palun andke teada, kas Transpordiamet soovib endale selles töögrupis
esindajat määrata ja kui soovib, siis tema nimi ja kontaktandmed.

Info planeeringu algatamise kohta:
https://raasiku.ee/et/uudised-ja-teated/-/asset_publisher/0eRaAkTUfhYg/con
tent/id/36892208?redirect=https%3A%2F%2Fraasiku.ee

Lugupidamisega

Krista Erg-Scacchetti

planeeringute spetsialist

Raasiku Vallavalitsus

tel +372 501 7483

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] /
<http://www.raasiku.ee/> www.raasiku.ee