Subject: IKÕ seadmise AÕL Transpordiamet ja Kiili vald
From: "Kadri Tuisk" <[email-masked]>
To: "Kati Banhard" <[email-masked]>, "Karine Karapetyan" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jun 2026 10:45:56 +0300

Tere

Edastan Kiili Vallavalitsuse 09.06.2026 korralduse nr 253 "Isikliku
kasutusõiguse seadmine, 11157 Sausti-Kiili tee".

Kõike head

Kadri Tuisk

teabehalduse spetsialist

679 0240 | [email-masked]

Kiili Vallavalitsus | Nabala tee 2a, Kiili

 <https://Kiilivald.ee/> kiilivald.ee |
<https://www.facebook.com/kiilivallavalitsus/?locale=et_EE> facebook
Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.

From: Kadri Tuisk
Sent: Monday, June 8, 2026 10:09 AM
To: Kati Banhard <[email-masked]>
Subject: RE: IKÕ seadmise AÕL Transpordiamet ja Kiili vald

Tere

Pakutud aeg 19.06 kell 10:30 sobib vallavanemale.

Kõike head

Kadri Tuisk

teabehalduse spetsialist

679 0240 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kiili Vallavalitsus | Nabala tee 2a, Kiili

 <https://Kiilivald.ee/> kiilivald.ee |
<https://www.facebook.com/kiilivallavalitsus/?locale=et_EE> facebook
Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.

From: Kati Banhard <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 8, 2026 9:49 AM
To: Kadri Tuisk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: IKÕ seadmise AÕL Transpordiamet ja Kiili vald

Tere.

Notaribüroo pakkus uueks ajaks 19.06 kell 10:30.

Kõike head

Kati Banhard

maakasutusekspert

maade osakond

+372 58174628

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kadri Tuisk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 8, 2026 8:45 AM
To: Kati Banhard <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: IKÕ seadmise AÕL Transpordiamet ja Kiili vald

Tere

Vallavanemale kolmapäev 17.06 kell 10:30 kahjuks ei sobi. 17. juuni on
kogu päev erinevaid kohtumisi juba täis.

Sobiksid ajad:

16.06.2026 alates 11:00

18.06.2026 alates 11:00

19.06.2026 kella 10:00-11:00

Kõike head

Kadri Tuisk

teabehalduse spetsialist

679 0240 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kiili Vallavalitsus | Nabala tee 2a, Kiili

 <https://Kiilivald.ee/> kiilivald.ee |
<https://www.facebook.com/kiilivallavalitsus/?locale=et_EE> facebook
Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.

From: Kati Banhard <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 5, 2026 2:31 PM
To: Kadri Tuisk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: IKÕ seadmise AÕL Transpordiamet ja Kiili vald

Tere.

Palun andke teada, kas vallavanemale sobib lepingu sõlmimiseks (IKÕ 11157
Sausti-Kiili).

Kõike head

Kati Banhard

maakasutusekspert

maade osakond

+372 58174628

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Karine Karapetyan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, June 5, 2026 2:20 PM
To: Kati Banhard < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Vs: IKÕ seadmise AÕL Transpordiamet ja Kiili vald

Pakun 17.06 kell 10:30, ootan eelnevalt ka valla korraldust.

Tervitades,

Karine Karapetyan

Saatja: Kati Banhard < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 5. juuni 2026 14:18
Adressaat: Karine Karapetyan <
<mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: IKÕ seadmise AÕL Transpordiamet ja Kiili vald

Tere!

Soovime broneerida aja IKÕ lepingu sõlmimiseks kaugtõestuse teel.

E-kirja manusesse lisatud Transpordiameti korraldus. Vald teeb korralduse
järgmisel nädalal.

Transpordiametit esindan mina ja Kiili valla esindajaks on vallavanem
Marek Vainola.

Kõike head

Kati Banhard

maakasutusekspert

maade osakond

+372 58174628

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee