Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jul 2026 13:07:42 +0300

Viljandi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2611201/16240 
aadressile Viljandi maakond, Kolga-Jaani alevik, Ramsi alevik 1 // 3 // 
Viljandi mnt 1a // Paistu küla, Kase allee // Ramsi alevik, Turba tee // 
Saarepeedi küla, Saarepeedi kergliiklustee // Videviku tee 1a // Viljandi 
vald, Heimtali küla 7 // Ridaelamu tee 2 // 4 // 5/1 // 6 // 7/1 // 7/2 // 
7/3 // 7/4 // 8 // Heimtali küla, Kitsetare tee (Viljandi valla 
tänavavalgustus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27927058>  (menetlus nr: 
556228), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viljandi Vallavalitsus) või menetleja (MARGUS HÜTT) poole.