Subject: Päring Jira Cloud tarkvara kasutamisel
From: "Jaana Allingu" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Fri, 16 Aug 2024 11:23:43 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pärnu Haiglal on plaanis võtta kasutusele Jira Cloud tarkvara
pilveversioonina. Soovime seetõttu täpsustada mõningaid punkte GDPR
vaatest, et kas peaksime millegagi selles osas arvestama või mingeid
kohandusi teostama.

Oleme läbi viinud riskianalüüsi ja selle käigus tuvastasime riskid,
millele leidsime ka leevendavad meetmed. Eelanalüüsi käigus tuvastasime,
et kui kasutame Jira tooteid erinevate infosüsteemide tõrgete edastamiseks
IT spetsialistidele, siis edastatavad piletid võivad sisaldada
isikuandmeid teksti kujul või screenshotina. Pärast lahendatud tõrget
suletakse pilet, kuid isikuandmed jäävad piletisse alles. Seda võib olla
vaja hilisemalt uuesti avada või tuvastada samasisulisi tõrkeid ja
varasemalt rakendatud lahendusi.

Oleme planeerinud oma tööprotsessidesse ümberkorraldusi ja rakendada IT
lahendusi, et vähendada kogutud isikuandmete hulka.

Kas selline tegevus on GDPR vaatest lubatud või peaksime midagi veel
ennetavalt tegema või rakendama, et selline tegevus oleks lubatud ja
vastav GDPR määrusega.

Heade soovidega

Jaana Allingu

SA Pärnu Haigla

Informaatikateenistus

IT Projektide koordinaator

7117

This e-mail and any attachment may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient,please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipients is unauthorized and may be illegal.