Subject: C-137/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Apr 2026 11:07:47 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/171
Kohtuasja number: C-137/26
Vastuse kuup�ev: 13.05.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kohaldatava �iguse kindlaksm��ramine; lepinguv�liste v�lasuhete 
suhtes kohaldatav �igus; liiklus�nnetuse tagaj�rjel tekkinud kahju 
h�vitamine; mittevaralise kahju h�vitamine; mootors�idukite kasutamise 
tsiviilvastutuskindlustus
�iguslikud vormid: m��rus (E�) nr 864/2007

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8687

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium