Subject: PROOV-numbrimärgi taotlus- Väikebussi rent OÜ
From: "Vaikebussi rent" <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jun 2026 18:26:04 +0300

Tere päevast,

palun väljastada ettevõttele PROOV-numbrimärk ja selle juurde kuuluv 
PROOV-sõiduki tõend- avaldus lisatud manusesse.

Sõidukite kasutamise eesmärk:

Välismaalt imporditud sõidukite toimetamine Transpordiameti büroosse 
registreerimiseelsesse kontrolli, tehnoülevaatusele ja müügieelsele 
katsetamisele.

Kättesaamise koht: Transpordiameti Tallinna büroo (Mäepealse tn).

Aitäh.

Väikebussi rent OÜ

Rene-Rainer Pruuden

Adr: Tartu mnt 133, Tallinn 10112

Mob: (+372) 5549 021

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Facebook: www.facebook.com/Vaikebussirent 
<http://www.facebook.com/Vaikebussirent>

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
Virus-free.www.avast.com 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>