Subject: RE: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti esindaja vahetamine Eesti kinnisvaramaaklerite Koja Kutsekomisjonis
From: <[email-masked]>
To: "'Dain Muru'" <[email-masked]>, "TTJA Info" <[email-masked]>
Cc: "Merike Koppel" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Sep 2025 16:14:45 +0300

Tere!

Kirjutan Teile Eesti Kinnisvaramaaklerite Koja (EKMK) esindajana seoses EKMK 
kutsekomisjoni tööga. Nimetatud komisjonis on hetkel puudu Tarbijakaitse ja 
Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) esindaja.

27.02.2025 laekus meile TTJA esindajalt alljärgnev kiri, millele edastasin 
järgmisel päeval ka vastuse. Paraku ei ole me tänaseni sellele tagasisidet 
saanud.

Tuletan meelde, et EKMK kutsekomisjoni statuudis on sätestatud:

3.2. Kutsekomisjoni liikmeteks määratakse:

1.	kaks liiget Eesti Kinnisvaramaaklerite Koja poolt;
2.	üks liige Eesti Kinnisvarafirmade Liidu poolt;
3.	üks liige koolitajate poolt;
4.	üks liige Eesti Vabariigi Notarite Koja poolt;
5.	üks liige Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametist.

Seetõttu palun infot, kas TTJA-l on võimalik määrata EKMK kutsekomisjoni 
püsiv esindaja. Juhul, kui esindajat ei ole võimalik nimetada, jääb vastav 
koht komisjonis täitmata.

Ootame Teie tagasisidet ja loodame konstruktiivsele koostööle.

Lugupidamisega,

Annely Sermat

+372 5620 9000| +372 513 5163
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

EKMK büroo juht, juhatuse liige

maakler

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, February 28, 2025 8:39 AM
To: 'Dain Muru' <[email-masked]>
Cc: 'Merike Koppel' <[email-masked]>
Subject: RE: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti esindaja 
vahetamine Eesti kinnisvaramaaklerite Koja Kutsekomisjonis

Tere!

Tänan info eest. Merikese osas tuleb esmalt esitada avaldus (manuses), mille 
me suuname kutsnõukogule kinnitamiseks, mis toimub 8.aprillil. Dokumendid, 
mida soovime kutsenõukogu poolt kinnitamist, tuleb meil ära esitada 
10.märtsiks.

Lisaks palun Merikese pilti. Seda on vaja meil peale kutsenõukogu poolset 
kinnitamist kodulehele kutsekomisjoni liikme lisamiseks.

Tagasisidet ootama jäädes ja parimat soovides,

Annely Sermat

+372 5620 9000| +372 513 5163
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

EKMK büroo juht, juhatuse liige

maakler

From: Dain Muru <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 27, 2025 5:59 PM
To: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Cc: Merike Koppel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti esindaja vahetamine 
Eesti kinnisvaramaaklerite Koja Kutsekomisjonis

Tere,

Annan teada, et kuna ma liigun TTJA-st edasi, palun kutsed/materjalid/jms 
saata minu asemel ettevõtluse osakonna juhatajale Merike Koppel (e-post 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> , tel +372 6672104).

TTJA peaks mingil ajahetkel ka saatma ametliku esindaja vahetamise 
dokumendi.

Heade soovidega

Dain M. Muru
Ettevõtluse osakonna jurist
+372 620 1733 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.ttja.ee/> www.ttja.ee | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
Viirusevabawww.avast.com 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.