Subject: FW: Jõelähtme vallas Kallavere külas Ülgase tee 16 kinnistu mahasõitude põhiprojekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Oct 2025 14:55:01 +0300

Tere.

Palun mulle, korduv.

Tervitades

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 22, 2025 2:49 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Jõelähtme vallas Kallavere külas Ülgase tee 16 kinnistu
mahasõitude põhiprojekt

Tere

Tänan, täiendasin joonist TL-4-02 ja saadan uuendatud projekti.

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

M +372 5661 9995

TO Projekt OÜ

Põrgupõhja tee 10

Harku vald 76917

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, October 22, 2025 12:03 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Jõelähtme vallas Kallavere külas Ülgase tee 16 kinnistu
mahasõitude põhiprojekt

Tere.

Tänan projekti eest.

Palun teha projektis mõned täpsustused:

Lisada joonisele käesoleva projekti mahus projekteeritavate truupide
andmed (ilmselt samad, mis töös nr 24005 olid projekteeritud). Lisada
truupide voolusuunad.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, October 1, 2025 3:54 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Projekti kooskõlastamine - Harju maakonnas Jõelähtme vallas
Kallavere külas Ülgase tee 16 kinnistu mahasõitude põhiprojekti koostamine

Tere

TO Projekt OÜ koostab Aiandusühistu AVANGARD tellimusel Ülgase tee 16
kinnistu mahasõitude projekti.

Projekt on väljavõte TO Projekt OÜ tööst 24005 (koostamisel) ja kinnistu
omanikud soovivad mahasõitu välja ehitada enne kergliiklusteed (töö
24005).

Projekti failid on e-kirja manuses. Palun kooskõlastada projektlahendus.

Töö nimetus: Harju maakonnas Jõelähtme vallas Kallavere külas Ülgase tee
16 kinnistu mahasõitude põhiprojekti koostamine

Töö number: 25014

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

Juhatuse liige
M +372 5661 9995
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

TO Projekt OÜ

Laki tn 11/2

12915 Tallinn
 <http://www.toprojekt.ee/> www.toprojekt.ee