Subject: FW: DAVA Foods Estonia AS juurdepääsutee projekt
From: <[email-masked]>
To: "'Mikk Mutso'" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 09:53:49 +0200

From: Mikk Mutso <[email-masked]>
Sent: Monday, March 6, 2023 07:30
To: Kaspar <[email-masked]>
Subject: FW: DAVA Foods Estonia AS juurdepääsutee projekt

Mikk Mutso

OÜ Esprii

Tel. 50  26 788

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.esprii.ee <http://www.esprii.ee/>

From: Hans Keskrand <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 2, 2023 9:34 AM
To: Mikk Mutso <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: DAVA Foods Estonia AS juurdepääsutee projekt

Tere

Olete esitanud Transpordiametile nõusoleku saamiseks Esprii OÜ töö nr
210801 „DAVA Foods Estonia AS juurdepääsutee“. Transpordiametil on
puutumus antud projektiga riigitee nr 11300 Lagedi – Aruküla – Peningi km
4,850 kavandatava ristumiskoha näol, mille jaoks on vajalik huvitatud
isiku ja Transpordiameti vahel sõlmida ristumiskoha ehitamise leping, mis
on ühtlasi ka ametlik kooskõlastus projektlahendusele. Käesoleval hetkel
ei ole täidetud Transpordiameti 23.08.2022 kirja  nr 7.1-1/22/16835-2
punkt 2, mis käsitleb juurdepääsu tagamise vajadust Viimsi metskond 312
(65101:002:0659) kinnistule ning õiguslikult siduvas vormis sõlmitud
kokkuleppe esitamist/tõendamist.

Transpordiametil ei ole käesoleval hetkel vastuväiteid projekti
tehnilisele lahendusele ning on valmis kooskõlastama projektlahenduse, kui
on tagatud juurdepääs Viimsi metskond 312 (65101:002:0659) kinnistule ning
seda on meile tõendatud õiguslikus siduvas vormis. Anname põhimõttelise
nõusoleku projektahendusele.

Juhime tähelepanu, et antud kirja näol ei ole tegemist kooskõlastusega
ning see ei anna huvitatud osapoolele õigust ristumiskohta riigitee
alusele maale ehitada. Ristmiku ehitamiseks on vajalik huvitatud isiku ja
Transpordiameti vahel sõlmida ristumiskoha ehitamise leping.

Lugupidamisega

Hans Keskrand

Peaspetsialist

Projekteerimise osakonna taristu kooskõlastuste üksus

+372 59 819 102

Teelise 4 | 10916 Tallinn |Transpordiamet <https://www.transpordiamet.ee/>

From: Mikk Mutso <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 2, 2023 12:25 PM
To: Hans Keskrand <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: DAVA Foods Estonia AS juurdepääsutee projekt

Tere,

Saadan manuses täiendatud/parandatud projekti. Lisasin alla ka
kommentaarid märkuste kohta.

IKÕ teemadega tegeleb Tellija edasi.  Kas mingilgi võimalusel saame paluda
mingisugustki kooskõlastust (Kasvõi lihtmail, et põhimõtteline lahendus
transpordimaa ulatuses sobib.), et Tellija saaks IKÕ lepingute sõlmimisel
lähtuda kõnealusest projektist ja teadmisest, et põhimõtteline lahendus on
sobilik? Ühe võimalusena võib tulla teemaks ka IKÕ’d KOV’i kasuks ning KOV
nõuab ka kooskõlastatud projekti.

Tänud ette,

Mikk Mutso

OÜ Esprii

Tel. 50  26 788

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.esprii.ee <http://www.esprii.ee/>