Subject: RE: Täiskasvanute koolituse seaduse muutmise seadus (Digiriigi Akadeemia)
From: "Heli Mattisen - HARNO" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "HAKA-Eesti Hariduse Kvaliteediagentuur - HARNO" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Aug 2026 16:22:47 +0300

Tere!
Saadan Eesti Hariduse Kvaliteediagentuuri tagasiside täiskasvanute seaduse
muutmise seaduse eelnõule.
Parimate soovidega
Heli Mattisen

Heli Mattisen

Eesti Hariduse Kvaliteediagentuur/Estonian Quality Agency for Education

Juhataja/Director

Mobiil +3725178197

  _____

Saatja: HAKA-Eesti Hariduse Kvaliteediagentuur - HARNO <[email-masked]>
Saadetud: neljapäev, 13. august 2026 15:57
Adressaat: Katrin Maack - HARNO <[email-masked]>; Marja Saarma -
HARNO <[email-masked]>; Trine Tamm - HARNO <[email-masked]>;
Heli Mattisen - HARNO <[email-masked]>
Teema: Ed: Täiskasvanute koolituse seaduse muutmise seadus (Digiriigi
Akadeemia)

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: neljapäev, 13. august 2026 14:49
Adressaat: hanna.kanep <[email-masked]>; Johanna Kukk-Uuspalu
<[email-masked]>; Koolitusfirmade Liit <[email-masked]>; Vabaharidusliit
<[email-masked]>; Rahvaülikoolide Liit <[email-masked]>;
Haridustehnoloogide liit <[email-masked]>; Eesti Täiskasvanute
Koolitajate Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Tööandjate Keskliit
<[email-masked]>; Eesti Ametiühingute Keskliit <[email-masked]>;
HAKA-Eesti Hariduse Kvaliteediagentuur - HARNO <[email-masked]>; Eesti
Linnade ja Valdade Liit <[email-masked]>; MTÜ Eesti Puuetega Inimeste Koda
<[email-masked]>
Teema: Täiskasvanute koolituse seaduse muutmise seadus (Digiriigi
Akadeemia)

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Täiskasvanute koolituse seaduse muutmise seadus (Digiriigi
Akadeemia)

Registreerimise kuupäev: 06.08.2026

Registreerimise number: 8-1/5794-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee