Subject: [Webdesktop: Incoming document] Informatsiooni küsimine
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 12:05:01 +0300

Reg. number: 13.2-1/2716
Reg. kuupäev: 02.05.2026
Sisu: Soovitakse infot kinnipeetavate Ecuadori kodanike kohta.

Tere

Palume teilt sisendit vastamaks Ecuadori saatkonnale.

-- 
Karen Tikenberg
[email-masked]

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult 
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks 
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata 
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui 
Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest 
kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.