Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 May 2026 10:53:48 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2611271/05344 aadressile Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, 
Auvere küla, Auvere raudteejaam, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Auvere 
küla, Auvere raudteejaam, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Auvere küla, 
Auvere raudteejaam (Rööbastee nr I Auvere, Rööbastee nr 3 Auvere, Rööbastee 
nr 4 Auvere) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: TTJA palub kooskõlastust.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27860110>  (menetlus nr: 
548693), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KIRSTI KÄHAR) 
poole.