Subject: Re: Taastuvenergeetika töörühma esimene kohtumine toimub 07.01.2026 kell 12.00-13.30
From: "Andres Metsoja" <[email-masked]>
To: "Raul Peetson" <[email-masked]>, "Volikogu" <[email-masked]>, "Vallavalitsus" <[email-masked]>
Cc: "Erich Palm" <[email-masked]>, "Reet Olev" <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Jan 2026 20:42:42 +0200

Tere,

Kohtumisi on plaanis rohkem kui üks ning infovahetuseks lasin koostada
listi, kuhu lisatakse kõik töörühma liikmed. Rõhutan, et tegemist on
võimalusega osaleda ja saada informatsiooni otse arendajatega kohtudes.
Täiendavad kohtumise kuupäevad saadan lähiajal! Ühtlasi ootan iga
poliitislise jõu esindajalt kahte juhtrühma liiget, kellega siis täpsemalt
korralduslikke ning teekaargiga seonduvat arutada.

Ikka rahulikku meelt ja südametuld!
Andres Metsoja
  _____

From: Raul Peetson <[email-masked]>
Sent: 02 January 2026 19:22
To: Andres Metsoja <[email-masked]>; Volikogu
<[email-masked]>; Vallavalitsus <[email-masked]>
Cc: Erich Palm <[email-masked]>; Reet Olev
<[email-masked]>
Subject: Vs: Taastuvenergeetika töörühma esimene kohtumine toimub
07.01.2026 kell 12.00-13.30

Kas nii on ikka normaalne, et ilma ette teatamata ja läbi arutamata
osapooltega, määrame kohtumised kell 12 päeval ja seda 5 päevase ette
teatamisega?
Nimelt see, et väga paljud käivad tööl ja sedasi need asjad käija ei saa.
Sooviks, et toimuks arutelu, kuupäevade kooskõlastamine. Sooviks infot,
mis teemasid arutatakse jne.

Selliste tähtsate asjade arutelu ei saa niimoodi toimuda.

Raul

  _____

From: Andres Metsoja <[email-masked]>
Sent: Friday, January 2, 2026 5:01 PM
To: Volikogu <[email-masked]>; Vallavalitsus
<[email-masked]>
Cc: Erich Palm <[email-masked]>; Reet Olev
<[email-masked]>
Subject: Taastuvenergeetika töörühma esimene kohtumine toimub 07.01.2026
kell 12.00-13.30

Head uut aastat!

Annan eelinfo, et taastuvenergeetika töörühma esimene kohtumine on plaanis
ettevõtte Utilitas esindajatega 07.01.2026 Vändras alevis, vallavolikogu
saalis. Palun info alatiste komisjonide esimeestel edastada ka komisjoni
liikmetele.

Tervitades,
Andres Metsoja