Subject: Eesti Kaubandus-Tööstuskoja arvamus tubakaseaduse ja riigilõivuseaduse muutmise seaduse eelnõu kohta
From: "Sandra Melani Mellikov" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>, "Mart Einasto - JUSTDIGI", "Aive Telling - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>, "Marko Udras" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jul 2026 13:32:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kaubandus-Tööstuskoda edastab manuses oma arvamuse tubakaseaduse ja 
riigilõivuseaduse muutmise seaduse eelnõu kohta.

Lugupidamisega

Sandra Melani Mellikov

Jurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200071> +372 604 0071

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>