Subject: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 2-25-988
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jul 2026 16:47:27 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tartu Maakohus Tartu kohtumaja edastab Teile järgmised dokumendid (lisatud 
manusena):

*	16.07.2026 koostatud tähtaja andmine, dokumendi koostaja Krisli Koženkova

Kirja ja selle manuste kättesaamise kohta palume viivitamatult saata 
elektroonilisel teel kinnitus e-posti aadressile [email-masked].

Menetlusdokument on kättesaadav ka avalikus e-toimikus 
(https://www.e-toimik.ee) ning dokumentide kättetoimetamisportaalis 
(https://kattetoimetamisportaal.rik.ee). E-teenustesse saab sisse logida 
ID-kaardi, Smart-ID või Mobiil-ID abil. Kui võtate dokumendi vastu ühes 
nimetatud keskkonnas, ei ole eraldi kinnitust vaja saata.

Lugupidamisega

Krisli Koženkova
Istungisekretär
Tartu Maakohus Tartu kohtumaja
620 0100

Kiri on Tartu Maakohtu Tartu kohtumaja saadetud menetlusdokument. Kui Te ei 
ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel sattunud Teie kätte ekslikult, 
palume sellest viivitamatult teavitada e-posti aadressil 
[email-masked] ning kustutada e-kiri postkastist ja 
arvutisüsteemist. Kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mille 
levitamine kõrvalistele isikutele on lubamatu.