Subject: [SUSPECTED SPAM] Tervishoiuteenuse osutaja kohustusliku vastutuskindlustuse seadus
From: "Artur Jakobson" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Sun, 20 Oct 2024 15:35:23 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Oleme Koduõendusteenuse ettevõtte. Minu teada lähiajal jõustub
Tervishoiuteenuse osutaja kohustusliku vastutuskindlustuse seadus. Kas
vastavalt sellele on võimalik saada informatsiooni.

Kes kindlustus andjatest omab õigust osutada vastustuskindlustuse
teenust?
Antud hetkel tuleb hulgaliselt erinevaid kirju isegi vähetuntud
kindlustus andjatest, kuid pole kindel kas seda lepingut võib igaühega
sõlmida. Kas tuleb ka mingi E-kiri üldistava informatsiooniga tervishoiu
teenuse osutajatele ?

-- 
Lugupidamisega,

Artur Jakobson
StarMedical OÜ
Esindaja-Vastutav Õde
+372 55582323
[email-masked]