Subject: Euroopa Kontrollikoja arvamus Euroopa kaitsetööstuse programmi loomise kohta
From: <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Oct 2024 18:09:37 +0300

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja arvamus 
02/2024 ettepaneku kohta luua Euroopa kaitsetööstuse programm (EDIP) ning 
meetmete raamistik kaitseotstarbeliste toodete õigeaegse kättesaadavuse ja 
tarnimise tagamiseks. Arvamuse koostamist juhtis kontrollikoja liige Marek 
Opioła.

Kontrollikoda leiab, et Euroopa kaitsetööstuse programmi (EDIP) ülesehitust 
tuleks tugevdada ning luua poliitiliste eesmärkide, kavandatud eelarve ja 
ajakava vahel parem tasakaal. Audiitorid juhivad tähelepanu riskile, et 
kavandatud 1,5 miljardit eurot kaheaastase perioodi jooksul ei pruugi olla 
kooskõlas ambitsioonikate eesmärkidega tugevdada ELi kaitsevalmidust ja 
aidata kaasa Ukraina kaitsmiseks vajaliku tööstusliku baasi loomisele.

Siin <https://www.eca.europa.eu/en/publications/OP-2024-02>  toodud lingilt 
leiate pressiteate ELi 24 keeles ja arvamuse inglise keeles. Teised 
keeleversioonid avaldatakse peatselt.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .