Subject: Ettevõtte valeesindamine
From: "Kristine Kruuv" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Oct 2025 15:44:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördun Teie poole seoses murega, mis puudutab meie ettevõtet Eesti
Mündiäri OÜ. Saadan selle kirja nii Tarbijakaitseametile kui ka
Konkurentsiametile, kuna pole kindel millise ameti pädevusse antud küsimus
võiks rohkem kuuluda.

Viimaste aastate jooksul oleme korduvalt saanud klientidelt teateid, et
keegi helistab neile, tutvustades end kui Eesti Mündiäri müügiagent. Kuna
tegemist ei ole üksiku juhtumiga, vaid korduva mustriga, mis on viimastel
kuudel sagenenud, siis soovime saada juhiseid ja soovitusi, kuidas kaitsta
nii oma ettevõtet kui ka kliente.

Oleme oma töös äärmiselt hoolikad ja järgime kõiki telefonimüügi ning
ärieetika reegleid. Sellised valeesindamise juhtumid kahjustavad meie
mainet ning tekitavad klientides segadust ja usaldamatust.

Tähelepanu väärib ka olukord, kus ettevõtted helistavad nn „külmade
kõnedega“ ning kasutavad automaatselt genereeritud telefoninumbreid. Ka
see tegevus kahjustab meie äri ning on vastuolus heade tavadega.

Palume Teie soovitusi, milliseid meetmeid saaksime rakendada valeesinduse
ja klientide eksitamise vältimiseks.

Lugupidamisega

Kristine Kruuv

Müügi- ja turundusjuht

Eesti Mündiäri OÜ

+372 5656 0555