Subject: 25-55-29. Hundikopli ja Oravakopli liitumine madalpingel.
From: "Irina Gering" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Aug 2026 13:29:59 +0300

Tere.

OÜ Pluvo Eesti tegeleb Hundikopli ja Oravakopli elektrivarustuse
projekteerimisega OÜ Elektrilevi tellimusel.

Projekti raames on projekteeritud kuni 1 kV maakaabelliin kinnisel
meetodil üle 11244 Kiisa-Maidla tee Tulilille kinnistule.

Kahjuks ei olnud võimalik projekteerida täisnurgaga maakaabli üleminekut
üle sõidutee, sest Suur-Evardi kinnistu omanikud ei andnud nõusolekut
kaabli paigaldamiseks oma kinnistule.

Palume kooskõlastada projektlahendus.

Lugupidamisega

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

Subject: Re: PL25-55-29. Oravakopli ja Hundikopli liitumine madalpingel
From: Helvi ja Ilmar Säde <[email-masked]>
To: "Irina Gering" <[email-masked]>
Date: Sat, 25 Jul 2026 20:54:05 +0300

Tere

Käesolevaga keeldun nõusoleku andmisest, sest
-Suur-Evardi, Maidla küla (kat.tunnus 72704:003:0198) on tsiviilasjas 
vaidlusalune kinnistu.
-Suur-Evardi, Maidla küla (kat.tunnus 72704:003:0198) kinnistu koormamise 
vältimatust ei ole piisavalt põhjendatud.

Ilmar Säde
+372 5249953

Kontakt Irina Gering (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >) kirjutas kuupäeval E, 20. juuli 2026 kell 17:48:

Tere.

OÜ Pluvo Eesti tegeleb „Oravakopli ja Hundikopli liitumine madalpingel“ 
elektrivarustuse projekteerimisega Elektrilevi OÜ tellimusel.

Projekti raames on ette nähtud Hundikopli ja Oravakopli kruntidele 
projekteerida liitumiskilbid. Kilpide toiteks on projekteeritud madalpinge 
maakaabelliin PVC torus, mis on projekteeritud kuni Suur-Evardi kinnistu 
nurka, kus saab maakaablit viia üle 11244 Kiisa-Maidla tee.

Seetõttu saadame Teile eskiislahenduse tutvumiseks ja nõusoleku saamiseks 
maakaabli paigaldamiseks. Kinnistusraamatu väljavõtte alusel on Suur-Evardi 
kinnistul kolm ühisomanikku ( Ilmar Säde, Pille Tulp ja Virve Saare).

Kahjuks Pille ja Virve kontaktandmeid ei õnnestunud meil leida. Selleks 
palume Teie abi. Kas oleks võimalik neid teavitada planeeritud töödest ja 
paluda neil meiega ühendust võtta või siis saata see kiri neile edasi.

Kui see lahendus sobib kõigile ja muid küsimusi ei ole, siis palume Teil 
kõigil digitaalselt allkirjastada saadetud asendiplaan.

Katete taastamise plaani saadame siis, kui see valmis saab.

Hiljem pöördub Teie poole Elektrilevi OÜ, et sõlmida isikliku kasutusõiguse 
lepingu. Selleks on vajalik Teie nõusolek.

Isikliku kasutusõiguse lepingu sisuks on elektrivõrgu väljaehitamine, 
omamine ning kasutajal lasuva elektrivõrgu arendamiskohustuse täitmise 
kasutamine, elektriliinide remontimine, hooldamine, asendamine, kasutamine, 
kasutusse andmine ja muul viisil ekspluateerimine elektrivõrgu talituse 
tagamise eesmärgil.

Manuses on lepingu tüüptingimused tutvumiseks.

Küsimuste korral võtke palun ühendust.

Lugupidamisega

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/> 
www.pluvo.ee