Subject: Teabenõue nakkushaiguste ja vaktsiiniga hõlmatuse osas
From: Piia Jõgi <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Sep 2025 10:50:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Soovin andmeid ettekande jaoks.

Uurisin ka ise nakkushaiguste raporteid, aga andmed on seal aastate lõikes
varieeruvad.

1.       Meningokokknakkus

1.1. Meningokokknakkus haigusjuhtude arv ja haigestumus 100 000 elaniku
kohta aastatel 2005-2024

1.2. Meningokokkmeningiit haigusjuhtude arv ja haigestumus 100 000 elaniku
kohta aastatel 2005-2024

1.3. Meningokoktseemia haigusjuhtude arv ja haigestumus 100 000 elaniku
kohta aastatel 2005-2024

1.4.  Mis haigus on meningokokknakkus kui ta ei ole meningokokkmeningiit
või meningokoktseemia?

1.5. Kas meningokknakkus hõlmab endas ka meningokokkmeningiiti ja
meningokoktseemiat?

1.6. Haigestunute vanused (meningokokknakkus, meningokokkmeningiit ja
meningokoktseemia) 2005-2024

1.7. Isoleeritud serotüüpid  2005-2024 aastate kaupa

1.8. Vaktsineeritute arv/ vaktsiiniga hõlmatus meningokoki vaktsiinidega
2005-2024 lapsed ja täiskasvanud. Kas meil on ka andmeid millise
vaktsiiniga on vaktsineeritud?

2.       Pneumokokknakkus

2.1. Invasiivne pneumokokknakkus haigusjuhtude arv ja haigestumus 100 000
elaniku kohta aastatel 2005-2024

2.2. Kas Invasiivne pneumokknakkus on meningiit, septitseemia või ka
kopsupõletik?

2.3.  Isoleeritud serotüüpid  2005-2024 aastate kaupa

2.4. Vaktsineeritute arv/vaktsiiniga hõlmatus pneumokoki vaktsiinidega
2005-2024 lapsed ja täiskasvanud. Kas meil on ka andmeid millise
vaktsiiniga on vaktsineeritud?

3.       Tuulerõuged

3.1. Vaktsineeritute arv/vaktsiiniga hõlmatus 2005-2024 lapsed ja
täiskasvanud.

Tänan

Lugupidamisega

Piia Jõgi

Ägedate infektsioonide osakond

SA Tatu Ülikooli Kliinikumi lastekliinik