Subject: Avaldus
From: <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Nov 2024 13:46:23 +0200

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere!

Teile on saadetud Sillamäe Linnavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument Avaldus, mis on registreeritud 14.11.2024, numbriga 
12-3/1916-1.

Dokument avaneb DigiDoc Client programmi abil, mille saab arvutisse tasuta 
alla laadida kodulehelt https://installer.id.ee/

Dokument on edastatud projekti koordinaatorile ka etoetuse süsteemi projekti 
postkastis.

Kontaktinfo
Sillamäe Linnavalitsus
Kesk 27, Sillamäe
Tel: +372 39 25 700, Faks: +372 39 25 701
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>