Subject: RE: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.
From: "Jan Urva | FINEST" <[email-masked]>
To: "info - RIK" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jul 2026 14:55:47 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Edastan kinnituse äriregistri SLA’ga nõustumise kohta.

Lugupidamisega,

Jan Urva

CEO, Partner @ FINEST AS

Phone: +372 56 657 936

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Web:  <http://www.finest.eu/> www.finest.eu

Estonia: Tartu mnt 80D, 10112 Tallinn

Poland: Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk

We dream, design, and develop productive and dependable software

solutions that improve people’s lives to create a more prosperous society.

From: info - RIK <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 7, 2026 12:35 PM
To: [email-masked]
Subject: RE: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere

Palun saatke ka SLA-ga nõustumise kinnitus vabas vormis vastusena sellele 
e-kirjale.

Äriregistri SLA on leitav siit Äriregister - 
<https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/arireg#dokumentatsioon> 
Äriregister - Riigi infosüsteemi haldussüsteem RIHA

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Hedi Stenman
kliendihaldur
Klienditoe tiim
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252> 
<http://www.instagram.com/rikikad> 
<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>
      <https://www.rik.ee> www.rik.ee

-----Original Message-----
From: Business Support <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 3, 2026 3:55 PM
To: info - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere!

X-tee iseteeninduskeskkonnast on saadetud ligipääsu taotlus Teie teenusele 
arireg/detailandmed_v3.

Ligipääsu soovitakse Teie teenusele: arireg/detailandmed_v3.

Ligipääsu taotletakse klient alamsüsteemile: 10714404/RTIP_DEV.

Ligipääsu soovitakse järgmistest X-tee keskkondades:

ee-test

Teenuse kasutamise eesmärk:

RMIT/TallinnaLV RTIP arendustööde teostamiseks

Taotleja kontaktid:

Nimi: JAN URVA

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Palume Teil otsuse langetamisel vastata otse taotlejale.

Parimat,

X-tee iseteeninduskeskkond

Riigi Infosüsteemi Amet

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  _____

Disclaimer: This email and its attachments might contain confidential 
information. If you are not the intended recipient, then please note that 
disclosing, copying, distributing or taking any action in reliance on the 
contents of this information is strictly prohibited. Please notify the 
sender immediately by replying if you have received this e-mail by mistake 
and delete it from your system. Kindly note that although Finest AS and its 
subsidiaries have taken reasonable precautions to ensure that no viruses are 
present in this email, Finest AS and its subsidiaries cannot accept 
responsibility for any loss or damage arising from the use of this email or 
attachments.