Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sat, 16 May 2026 18:11:58 +0300

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/02554 aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Urge küla, 15 
Tallinn-Rapla-Türi tee // Sääse tn 6 // Urge jalgtee L1 // Urge tee T2 (0,4 
kV maakaabelliin ja liitumiskilp) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Menetlus on saadetud kooskõlastamiseks: 
Transpordiamet Projekteerimistingimuste EELNÕU ja seotud dokumentatsioon on 
eraldi failidena menetluse sektsioonis: TOIMINGUD>KOOSKÕLASTAJATE MÄRKUSED> 
Kohila Vallavalitsus ERKI FREIBERG>MÄRKUS 1, 2 ja 3 (kooskõlastatud 
tingimustel)

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27853986>  (menetlus nr: 
539696), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.