Subject: Liiklusohutus Alu lasteaias
From: "Karin Radiko" <[email-masked]>
To: PPA Lääne <[email-masked]>,Kristel Põhjala <[email-masked]>, "Kristel Teets" <[email-masked]>
Cc: "Rando Sainas" <[email-masked]>
Date: Wed, 7 May 2025 11:16:10 +0300

Tere!

Eesti Keskkonnainvesteeringute Keskuse projektiga soetasime Alu lasteaiale 
30 tõukeratast. Projektil oli keskkonnahoiu ning laste liikuvuse edendamise 
eesmärgid. Soovime lasteaia rühmadele teha tunni tõuksidega ohutult 
liiklemisest. Sihtgrupiks on neli lasteaia rühma ja parim oleks, kui 
saaksime teha kokku kaks tundi nii, et kaks rühma oleks korraga tunnis. Nii 
saaksid lapsed kohe proovida olukordi läbi ja harjutada. Ajaliselt sooviks 
lähinädalatel tunnid läbi viia.

Oleks hea, kui saaks rääkida liikluses olemisest, teistega arvestamisest, 
reeglitest, ohutusest. Kuidas liikuda rühmaga, kuidas teed ületada, kuidas 
tõukse parkida. Kuidas arvestada teiste tõuksitajate, jalakäijate, autodega. 
Millal tuled peaks põlema, kuidas kiivrit kanda.

Taustaks veel nii palju, et soetasime tõuksid, kiivrid, märgistasime need 
ning lisasime valged ja punased tuled.

Kas piirkonna politseil oleks võimalik tulla lastele tundi läbi viima ning 
millal oleks sobiv aeg selleks?

Lugupidamisega
Karin Radiko
lapsevanem ja projekti elluviija