Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jun 2026 12:13:35 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/05039 aadressile Harju maakond, Saku vald, Tammemäe küla, Kullipesa 
(Üksikelamu püstitamine) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: 6.3. Juurdepääs kinnistule toimub riigitee, 
1117 Saku liiklussõlm (71801:001:1216) olemasolevalt mahasõidult üle ja läbi 
riigi omandis olevate 3540 Saku ühendustee (71901:001:1332), Kullipesa tee 
(71901:001:1333), 11340 Tallinn-Saku-Laagri tee (71801:001:1282) ja 11340 
Tallinn-Saku-Laagri tee (71801:001:1755) maaüksuste ning munitsipaalomandis 
oleva Kullipesa tee (71801:001:1522).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27898976>  (menetlus nr: 
553142), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 26.06.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.