Subject: Re: Ettepanek eelnõusse 24-0915
From: "Sten Andreas Ehrlich" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: <[email-masked]>, "Kersti Kivistik", "Helena Lehtis", "Inga Klauson",Tõnu Pekk <[email-masked]>, "Annika Uudelepp" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Sep 2024 17:15:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Vabandan, manus jäi kirjale lisamata.

Lugupidamisega
Sten Andreas Ehrlich

On Wed, Sep 18, 2024 at 5:14 PM Sten Andreas Ehrlich <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Austatud Rahandusministeerium

Esitasite kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks tulumaksuseaduse ja 
kaitseväeteenistuse seaduse muutmise seaduse ning tulumaksuseaduse muutmise 
seaduse eelnõu. Edastan Teile Tulundusühistu Tuleva ettepaneku lisada 
tulumaksuseaduse § 48 lg 5 ülamärkega 5 loetellu senistel tingimustel ka 
tööandja maksed vabatahtlikku pensionifondi.

Saadame ettepanekust koopia ka Sotsiaalministeeriumile.

Lugupidamisega
Sten Andreas Ehrlich