Subject: Fwd: Re: Liiklusväline teabevahend
From: VL Ühendus <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Jaan Saia" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Oct 2025 05:57:54 +0300

Tere

Kooskõlastamata teabevahend on teisaldatud Lääne-Harju vallast Kulna külast 
riigitee nr 17 Keila - Haapsalu km 3,12 kaitsevööndist vastavalt 
ettekirjutusele eile s.o 06.10.

Lisan foto asukohast.

Lugupidamisega

VL Ühendus

---------- Forwarded Message ----------
From: VL Ühendus <[email-masked]>
Date: Friday, 03. October 2025 at 16:18
Subject: Re: Liiklusväline teabevahend
To: Jaan Saia <[email-masked]>, [email-masked]

Tere

Vabandame tekkinud olukorra pärast. Reklaami paigaldades lähtusime 
maaomaniku nõusolekust ning samal maaüksusel riigimaanteest samal kaugusel 
oleva Selveri reklaami asukohast.

Eemaldame digiekraani antud asukohast hiljemalt 06.10. Kahjuks ei 
võimaldanud digireklaami pakkuja graafik seda teha juba täna s.o 03.10.

Jaanus Saat

VL Ühendus esindaja

On Thursday, 02. October 2025 at 14:45, Jaan Saia 
<[email-masked]> wrote:

Tere

Teie andmetega liiklusväline teabevahend on paigaldatud ilma riigitee 
omanikuga kooskõlastamata riigitee nr 17 Keila - Haapsalu km 3,12 
kaitsevööndisse sõidutee äärest 21 meetri kaugusele. Riigitee kaitsevöönd 
ulatub äärejoonest 30 meetri kaugusele.

Eelkirjeldatud  liiklusvälised teabevahendid on vastuolus Liiklusseaduse § 
53 . Nimetatud paragrahvi lõige 1 järgi annab liiklusvälise teabevahendi 
paigaldamise loa tee kaitsevööndisse tee omanik.

Liiklusvälise teabevahendi omavolilise paigaldamisega seotud väärteo 
kohtuväline menetleja on liiklusseaduse kohaselt Transpordiamet. Teele või 
tee kaitsevööndi alale liiklusvälise teabevahendi paigaldamise eest tee 
omaniku loata karistatakse juriidilist isikut Liiklusseaduse § 2615 lõige 2 
kohaselt rahatrahviga kuni 3200 eurot.

Kohustame Teid  eemaldama eelpool nimetatud teabevahendid liiklusseaduse § 
53 lõige 8 alusel riigitee kaitsevööndist hiljemalt 03.09.2025. a.

Teavitus teabevahendi eemaldamise kohta koos selgitusega omavolilisest 
tegevusest saatke Transpordiametile hiljemalt 06.09.2025 aadressil 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Juhul kui ette antud tähtajaks ei ole teabevahendit eemaldatud ja sellest 
Transpordiametit teavitatud siis korraldab teabevahendi eemaldamise sama 
paragrahvi lõike alusel Teie kulul Transpordiamet.

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80