Subject: FW: Lääne maaakond Vormsi vald Diby küla Nysimase mü kinnistu liitumine madalpingel, muudatus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jul 2024 15:52:39 +0300

Tere

Edastan regimiseks, muudatus, eelnev 13.06.2024  nr 7.1-2/24/9575-2

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 2, 2024 1:07 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Nysimase elektriliitumise projektist

Tere

Olete kooskõlastanud Nysimase projekti (KK nr 7.1-2/24/9575-2). Esitasin
seda projekti sellisel kujul Telijale ning sain vastuseks, et puurida seal
ei saa, kuna seal on paas) ning kaablit tuleb panna lahtiselt kogu
ulatuses. Tegin selle muudatuse asendiplaanil. Kas TRAMi poolt on see
aktsepteeritav? Seal ei ole sügavat kraavi, 20sm.

Tervitades

Aneta Andersson

Electrical designer | Projekteerija

+372 58504731