Subject: FW: Kodanike, võrdõiguslikkuse, õiguste ja väärtuste programmi (CERV) küsimustest
From: "JM info Shared MB"
To: "JM info Shared MB"
Date: Tue, 30 Apr 2024 13:47:38 +0300

From: SiM info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 29, 2024 2:31 PM
To: Kairi Sirkel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Liisa-Lotta Raag <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Agnes Einman <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Kultuuriministeerium <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; SA Kodanikuühiskonna Sihtkapital <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kodanike, võrdõiguslikkuse, õiguste ja väärtuste programmi (CERV) 
küsimustest

SISEMINISTEERIUM

Tere!

Teile on saadetud Siseministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument Kodanike, võrdõiguslikkuse, õiguste ja väärtuste programmi (CERV) 
küsimustest, mis on registreeritud 29.04.2024, numbriga 1-21/733-1.

Kontaktinfo

E - N 8.00-16.45, R 8.00-15.30
aadress: Pikk 61, 15065 Tallinn
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon: 612 5017, 612 5024, 612 5022