Subject: Päästeameti arvamus sotsiaalministri määruse „Toitjakaotustoetusega seotud määruste muutmise“ eelnõule
From: "Kevin Reim" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 11:12:26 +0300

Tere!

Päästeamet tänab võimaluse eest avaldada arvamust sotsiaalministri määruse
„Toitjakaotustoetusega seotud määruste muutmise“ eelnõule ning teatab, et
on sellega tutvunud ning ettepanekuid ega märkusi ei esita.

Lugupidamisega

Kevin Reim

Õigusosakond

jurist

+372 5916 3621

[email-masked]

PÄÄSTEAMET

Raua 2 | 10124 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>