Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 77722202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Oct 2025 10:43:40 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 77722202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8823951&turva=c53d942c25b70c9f2659dc7c81105e946000d87bbbc2a33e271db8c0c286096d9c60405b5fe6d0bb326a9b40764c21456dabc3fe36f505c438ef39407ae86733> 
&teade=8823951&turva=c53d942c25b70c9f2659dc7c81105e946000d87bbbc2a33e271db8c0c286096d9c60405b5fe6d0bb326a9b40764c21456dabc3fe36f505c438ef39407ae86733

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 77722202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8823951&turva=c53d942c25b70c9f2659dc7c81105e946000d87bbbc2a33e271db8c0c286096d9c60405b5fe6d0bb326a9b40764c21456dabc3fe36f505c438ef39407ae86733> 
&teade=8823951&turva=c53d942c25b70c9f2659dc7c81105e946000d87bbbc2a33e271db8c0c286096d9c60405b5fe6d0bb326a9b40764c21456dabc3fe36f505c438ef39407ae86733

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8823951&turva=c53d942c25b70c9f2659dc7c81105e946000d87bbbc2a33e271db8c0c286096d9c60405b5fe6d0bb326a9b40764c21456dabc3fe36f505c438ef39407ae86733> 
&teade=8823951&turva=c53d942c25b70c9f2659dc7c81105e946000d87bbbc2a33e271db8c0c286096d9c60405b5fe6d0bb326a9b40764c21456dabc3fe36f505c438ef39407ae86733

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court