Subject: Delikaatseid isikuandmeid sisaldavate dokumentide üle andmine Rahvusarhiivile
From: Kärt Jürs - VOLINIK <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Oct 2025 14:40:40 +0300

Tere

Meil oleks vaja nõu, mis puudutab dokumentide üleandmist Rahvusarhiivile.
Voliniku kantselei põhitegevusala hulka kuulub muuhulgas ka kodanike poolt 
saadetud diskrimineerimiskaebuste menetlemine. Dokumendid sisaldavad 
delikaatseid isikuandmeid ning nendele on kehtestatud juurdepääsupiirang 
AvTS § 35 lg 1 p 11 ja 12 alusel.
Rahvusarhiiv on hinnanud need dokumendid arhiiviväärtuslikuks. Küsimus on, 
et kas me peame need dokumendid arhiivile üle andma v on meil õigus sellest 
loobuda.

Tähis
Sarja nimetus
Sisu
Säilitustähtaeg
Juurdepääsupiirang (AK)
Teabe-
kandja
Varasem tähis

1-1
Diskrimineerimis-kaebustealane kirjavahetus ja menetlusdokumendid
Diskrimineerimiskaebuseid puudutavad menetlusdokumendid ja kirjavahetus
Alatine
AvTS § 35 lg 1 p 11 ja 12
D
3-1

Lugupidamisega

Kärt Jürs

[email-masked]

  _____

www.volinik.ee <https://www.volinik.ee/>  | Facebook 
<https://www.facebook.com/Vordsetevoimalustevolinik>  | Instagram 
<https://www.instagram.com/vordoigusvolinik>  | LinkedIn 
<https://www.linkedin.com/company/võrdõigusvolinik>

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te 
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata 
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun 
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide 
lisadega.