Subject: Kohtla ja Sompa raudteeülesõitude sulgemine Ida-Virumaal
From: Tauri Lõhmus <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Apr 2026 09:38:08 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Kirjutan seoses planeeritava raudteeülesõitude sulgemisega, sulgemine
toimub öisel ajal ja eraldi aegadel. Ühe öö jooksul(22:00-06:00) suletakse
remonttöödeks Kohtla ja Sompa ülesõidud. Sulgemised toimuvad järgemööda
ehk siis üheaegselt ülesõidud suletud ei ole. Kui teil on huvi täpsemate
liiklusskeemide nägemiseks antud sulgemiste puhul, siis palun mind sellest
teavitada ja saadan need teile Sharepoint lingina (tavameiliga saatmiseks
on skeemid liiga suure andmemahuga)

Ülesõitude asukohad -  <https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/hY5P-s-B>
https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/hY5P-s-B

Eeldatav sulgemise aeg on 13-14.05 öösel või 14-15.05 öösel (oleneb
milliseks kuupäevaks ehitaja raudteeakna saab)

Lugupidamisega / Best regards
Tauri Lõhmus | Ida-Eesti regioonijuht

Mobiil: +372 56 855 802
E-post: [email-masked] | www.ramudden.ee

Ramudden OÜ
Tallinn | Artelli 16/18 | 10 621 Tallinn
Tartu | Välja tn 3-1 | 61709 Soinaste
Jõhvi | Tartu mnt 30 | 41 538 Jõhvi
Pärnu | Savi 5/2 | 80 040 Pärnu