Subject: RE: Valga tn 67 teenindusjaam-tankla projektist
From: Vadim | Minel OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Kristi Kuuse'" <[email-masked]>
Date: Sat, 13 Jun 2026 20:36:03 +0300

Tere

Saadan korrigeeritud EN/EL osa projekti koos IKÕ joonisega.

Parimat,

Vadim Mahkats

From: Kristi Kuuse [mailto:[email-masked]]
Sent: esmaspäev, 1. juuni 2026 16:00
To: Vadim | Minel OÜ <[email-masked]>
Subject: RE: Valga tn 67 teenindusjaam-tankla projektist

Tere

Nii, viisin ennast rohkem kurssi. Ma liialt ei uurinud eelmisel korral, aga 
sain nüüd Herkki Rõõmult täpsustava info, et tal on plaanis Teile vastus 
anda hiljemalt 18.05.2026. Seega tal on asjaolud täpsustamisel ja õigepea 
siis tulevad meilt ametlikud nõuded ka teeületuskoha ja JJT ühenduse 
projekteerimiseks.

Lugupidamisega

Kristi Kuuse

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 58 603 278

Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Vadim | Minel OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Saturday, May 30, 2026 6:44 PM
To: Kristi Kuuse <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Valga tn 67 teenindusjaam-tankla projektist

Tere

Punktidega 1…3 tegeleme.

Punktis 4 olete kirjutanud: … olen teadlik, et nõuete alusel on projekt 
koostamisel…

Kust on see info pärit, et keegi koostab projekti ja kas olete teadlikud kes 
koostab projekti?

Parimat,

Vadim Mahkats

From: Kristi Kuuse [mailto:[email-masked]]
Sent: reede, 29. mai 2026 09:02
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Valga tn 67 teenindusjaam-tankla projektist

Lp Vadim Mahkats

Suur tänu meie poole pöördumast. Soovisite kooskõlastust 
tankla-teenindusjaama välialade projekti. Kirjaga kaasas olid 3 eriosa 
projekti: teeprojekt, vee- ja kanalisatsioonosa ning elektri- ja 
sidevarustus.

Käsitleme Teie pöördumist koostööna, kuna projekti materjale tuleb 
täiendada. Anname selgitusi vastavalt piirkonnas kehtivate planeeringute 
põhimõtetele ja kliimaministri 17.11.2023 määrusele nr 71 „Tee 
projekteerimise normid“.

Projekt sai majas ringil käidud ning annan järgnevalt ülevaate teemadest, 
mis vajavad veel lahendamist.

1.	Side väljavõte olevast sidetrassist ja kaevu paigaldus T6 km 26,21: 
lahendus tehnovõrkude üksuse vaatest ok, aga puudub IKÕ ala plaan. Kõigile 
tehnovõrkudele, mis on kavandatud riigitee transpordimaale, tuleb lisada 
isikliku kasutusõiguse (IKÕ) plaanid. Riigitee alune maa on mõeldud eelkõige 
riigitee rajatiste teenindamiseks. Tankla toimimiseks vajalikud tehnovõrgud 
ei ole riigitee või selle rajatiste toimimiseks vajalikud ning 
Transpordiamet ei saa võtta riigitee omanikuna kohustust kinnistut 
teenindavate tehnovõrkude rajamise, korrashoiu ega kasutamisega seoses. Kuna 
tehnovõrkude ühendus on vajalik, siis asukohapõhiselt saame anda nõusoleku 
nende kavandamiseks riigi transpordimaale, kui fikseeritakse IKÕ alad. IKÕ 
lepinguga reguleerime tehnovõrgu rajamise, korrashoiu ja kasutamisega 
seonduva. Teemaal asuvate tehnovõrkude projekti koosseisus peavad olema ka 
IKÕ plaanid vastavalt juhendile „Riigivara kasutamiseks andmine 
<https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2025-06/Riigivara%20kasutamiseks%20andmise%20juhend.pdf> 
“. Palun vaadata punkti: 4.5 Üldised põhimõtted kasutusõiguse ala 
moodustamiseks (lisaks punktid 4.2.2-4.2.4).
2.	2608 el+side tiitellehel tundub, et on vaja korrigeerida (seletuskirja 
asemel tööde mahud)
3.	Tehnovõrkude projektiosad palun saata peale IKÕ plaani lisamist ja 
tiitellehe korrigeerimist kooskõlastamiseks [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Tehnovõrkude küsimuste korral palun 
pöörduge Gunnar Mägi ([email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; 5184315) poole.
4.	Väliala projektiosa platsi ja ristmiku kokkuviimise osas on korras. 
Tuletan meelde, et oleme 05.05.2026 ehitisregistris kooskõlastanud eelnõu 
(menetlus nr 538769) kõrvaltingimusega: „Riigitee ristumiskoht peab olema 
rekonstrueeritud ja Transpordiametile üle antud, tanklat olemasoleva 
kõnniteega ühendav kergliiklustee lõik koos riigitee valgustatud 
ülekäigukohaga välja ehitatud ning riigitee katastriüksusele rajatiste 
(kergliiklustee, valgustus) ehitamiseks isiklik kasutusõigus seatud enne 
teenindusjaam-tanklale kasutusloa taotlemist.“ Oleme teinud projekteerijaga 
kokkuleppe, et projekteeritakse üksnes minimaalselt vajalik kõnniteeühenduse 
lõik ning ülejäänud lahendus jääb perspektiivseks. Hetkel esitatud 
projektiosades ei ole kergliiklustee ühendust käsitletud (perspektiivse 
kergliiklustee tingmärk tundub nihkes), aga olen teadlik, et nõuete alusel 
on projekt koostamisel, seega täpsustame edasises menetluses.

Lugupidamisega

Kristi Kuuse

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 58 603 278

Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Vadim | Minel OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Sunday, May 10, 2026 9:53 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Projekti kooskõlastamine

Tere

Minel OÜ koostab tankla-teenindusjaama välialade projekti.

Asukoht: Valga tn 67, Roobe küla, Tõrva vald, Valga maakond

Palume kooskõlastada projekti:

 <https://www.dropbox.com/scl/fo/fwz111ez54uftcjb3fnu9/AFzUd0P25De8ljspmRNQTUA?rlkey=cjkquc11ut9azuu5720gcqyhy&dl=0> 
https://www.dropbox.com/scl/fo/fwz111ez54uftcjb3fnu9/AFzUd0P25De8ljspmRNQTUA?rlkey=cjkquc11ut9azuu5720gcqyhy&dl=0

Parimat,

Vadim Mahkats