Subject: elektriprojekti LC4070 „Salumäe maaüksuse elektriliitumine. Hino küla Kanepi vald Põlva maakond“ kooskõlastamine
From: "Mee, Andres" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Aug 2025 17:15:24 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

LEONHARD WEISS OÜ on koostanud Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti
LC4070 „Salumäe maaüksuse elektriliitumine. Hino küla Kanepi vald Põlva
maakond“,  mille edastame teile kooskõlastamiseks.

Kooskõlastuse vastuse palume edastada aadressil: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte:
https://www.leonhard-weiss.ee/