Subject: FW: Lahola küla, Tagavärava kinnistule juurdepääs
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Aug 2026 07:35:30 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, August 26, 2026 11:27 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Lahola küla, Tagavärava kinnistule juurdepääs

Tere Marje-Ly

Sain Teilt just abi Saremaa Kaarma Kadariku kinnistuga seoses.

On ütlemata veel suur tänu, kui ”pommitan" juba uue teemaga.

Olen saanud Lääne-Harju Vallavalitsusest järgmise soovituse:

Lehola külas asuval Tagavärava katastriüksusel
<https://ky.kataster.ee/ky/29501:010:0399>
https://ky.kataster.ee/ky/29501:010:0399 puudub juurdepääs/mahasõit
riigiteelt 11171 Kulna-Vasalemma tee (katastritunnus
29501:010:0238).Maaomanik või tema volitatud isik peab pöörduma kõigepealt
Transpordiameti poole taotlusega Tagavärava kinnisasjale juurdepääsu
ehitamiseks.

Vajame juurdepääsu Tagavärava kinnistule (29501:010:0399)

Kuigi selle maatüki jagame kaheks ja mõlemale kinnistule kavandame ühe
elamu koos kõrvalhoonetega, siis mahasõit teelt oleks ühine.

Palun väljastage juhend meie soovide täitumiseks.

Parimate soovidega