Subject: Ed: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Kristina Libert" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Apr 2026 08:43:22 +0300

Tere

Palun registreerida Deltas.

Lugupidamisega

Kristina Libert

inspektor (keskkonnatervis)

Ida regionaalosakond

Narva esindus

LAUATEL | MOBTEL +372 5192 7337

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee/>

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Saatja: Ehitisregistri menetluskeskkond <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 14. aprill 2026 18:11
Adressaat: Kristina Libert <[email-masked]>
Teema: Palume teie kooskõlastust eelnõule

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Sillamäe Linnavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2611201/04300 
aadressile Ida-Viru maakond, Sillamäe linn, Tervise tn 8 (üldhooldekodu) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastust

Palun avage eelnõu 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27809080> e-ehituse 
keskkonnas (menetlus nr: 538691), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest 
vastutav kasutaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.04.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Sillamäe Linnavalitsus) või menetleja (IRINA ULJANOVA) poole.