Subject: Saaremaa, Leisi aleviku kergliiklustee projekti muudatus
From: Andri Põrk <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Armand Tamm" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 May 2026 13:04:58 +0300

Tere

Ehitame Saaremaa Vallavalitsuse tellimusel välja Leisi aleviku
kergliiklusteed vastavalt Teede Insenerid OÜ projektile „Leisi aleviku
kergliiklusteede ja valgustuse II etapp“ (töö nr 0108, 2018.a), millele on
väljastatud ehitusluba nr 2212271/17250.

Tööde teostamise käigus selgus, et Orissaare mnt 9 kinnistu
(40302:001:0412) ett projekteeritud äärekivi tõttu jookseb äärekivi taha
kogunenud sademevesi mööda mahasõitu kinnistu hoovi. Selle vältimiseks
oleme tellija ja maaomanikuga kokkuleppel projekti lisanud sademevee
restkaevu mahasõidu ette ja sademveetoru, millega juhitakse sademevesi
maantee ja kergliiklustee vahelisele alale. Piirkonnas on liivased
aluspinnased ja vesi imbub hästi pinnasesse.

Soovime kooskõlastada põhiprojektis erinevat sademevee ärajuhtimise
lahendust manuses oleva tööjoonisega.

Andri Põrk | Projektijuht | Klotoid OÜ| Tehnika tn 20, 93815 Kuressaare |
<http://www.klotoid.ee/> http://www.klotoid.ee/

Mobile +372 5257248 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]