Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jul 2026 09:41:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tartu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2611371/05201 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Äksi alevik, Viidika tn 2, Tartu 
maakond, Tartu vald, Äksi alevik, Viidika tn 2 // Viidika tänav, Tartu 
maakond, Tartu vald, Äksi alevik, Viidika tn 2 (Veemahutid, Juurdepääsutee, 
Piirdeaed) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks veemahutite kasutusloa 
taotlus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27954021>  (menetlus nr: 
551420), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.08.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (KADRI TATTAR) poole.